onsdag 12. januar 2011

Magna Sofie Fredrikke Lindtein

Her kommer en merkelig historie....
Da minsten begynte på skolen traff jeg en veldig koselig mamma til ei jente i klassen,Fru Blaa.
Vi snakket litt rundt og fant ut at begge hadde slekt på Arøya,,,og hun selv var jo derfra!
Min oldemor bodde der,og drev Lindtein Cafe, og bar det flotte navnet Magna Sofie Fredrikke Lindtein.
Hun døde dessverre før jeg ble født,så jeg fikk aldri møtt henne.
Men mamma`n til Fru Blaa hadde en plante hjemme som var avlegger av min oldemors plante!!!!
og den var jeg så heldig å få!!!
Så her er den dere,,,den berømte "Magna Planten"
Og det er faktisk over 40 år siden hun døde....og planten lever enda..
Dette er den flotteste planten jeg har,og den som betyr aller mest for meg!






1 kommentar:

  1. Ååå, så koselig. Så stor og fin planta har blitt
    :-)

    SvarSlett